Panteon Group SI Panteon Group EN Editel Adria HR

Nazovite nas ili se dogovorite za sastanak!

T: +381 (0) 11 260 61 06

E: info@rs.panteongroup.com


 

Proizvod eb-MANAGER®

      

Standardnu nadzornu aplikaciju za prijem, slanje i pregled prispelih dokumenata eb-MANAGER® sačinjavaju dva dela:

  • Exit point programi  i
  • sam program eb-MANAGER®.

Exit point programi - EPP

Ovaj program provodi razne dodatne funkcije osnovne funkcionalnosti ili TIE EP odnosno e-SERVICE™ client-u (u nastavku e-KLIJENT), kao što su:

  • podrška između poslovnih mreža Panteon.net® i samog eb-MANAGER®-a,
  • podrška za dodatnu funkcionalnost konverzije iz jednog oblika e-dokumenta u drugi,
  • kontrolne funkcije, formiranje servisnih poruka (obaveštenja i pogreške),
  • podrška između e-KLIJENT-a i  kućnog informacionog sistema, itd.

EPP kao podrška između poslovnih mreža Panteon.net® i  samog eb-MANAGER®-a priprema podatke za eb-MANAGER® i od e-KLIJENT-a dobija detaljan status u kojem se nalazi dokument. Ovaj program se pruža automatski putem e-KLIJENT-a, nakon prijema poruke i može dati mnogobrojne provere ispravnosti dokumenta ili operacija konverzije i prenosa.

Funkcije nadzorne aplikacije:

  • pregled prispelih i poslatih poruka,
  • pregled sadržaja poruka (prenosa, poruka, postavki...),
  • pregled loga obrade (primljene poruke, kontrola, moguće greške),
  • arhiviranje/dearhiviranje poruka (e-arhiva),
  • pregled događaja povezanih sa porukama,
  • širok raspon postavki (gde su baze, gde je mapa dolaznih poruka, gde arhiva...),
  • postavljanje izlaznih mapa za povezivanje sa unutrašnjim IS (moguće odvojeno za svakog pošiljaoca ili primaoca org. jedinice),
  • mogućnost ponavljanja primanja i slanja poruka,
  • blokiranje duplikata,
  • postavljanje dodatnih ulaznih kontrola za prispele dokumente,
  • postavljanje kontrole za izlazne poruke.

Funkcionalnosti programa eb-MANAGER®:

  • izrada podrške do informacionog sistema dobavljača (primljene poruke pripremaju se u obliku koji želi dobavljač ili direktni unos u baze IS podataka dobavljača, moguće odvojeno za svakog pošiljaoca ili primaoca...),
  • dopuna za podršku mobilnom  poslovanju (ručni računar, laptop, mobilni telefon),
  • javljanje mogućih grešaka na e-pošti ili GSM - SMS,
  • praćenje mogućih grešaka na eb-MONITOR®-u,
  • upotreba usluge e-SERVICE™ za inhouse integraciju sa poslovnim mrežama Panteon.net®.